Pseudorhipsalis 🤷‍♀️☺️

Pseudorhipsalis, dat was jouw lievelingsplant Diana. Je zus sprak de naam van de plant foutloos in één keer uit. Ik zei, zeg dat nóg eens, en weer foutloos. Nou Di, ik moest drie keer kijken of ik de naam van de plant in één keer foutloos kon schrijven. Inderdaad, deze plant was jouw lievelingsplant. 
​​​Het is wel een stuk lichter voor het raam nu, het valt mij ook meteen op dat ik de ramen nodig moet lappen. Dat valt direct op nu de twee supergroot geworden planten naar je zus verhuisd zijn. Onderweg van het tuincentrum naar huis spraken wij over jou. Dat komt niet vaak meer voor, ik weet dat je zus daar heel veel moeite mee heeft. Ik mis gesprekken over jou héél erg. Ik trek mij ook steeds meer terug, ik wil en kan niet veel meer. Onvoorziene omstandigheden spelen daarbij een steeds grotere rol. Ook je zus zie ik minder vaak, en als ze al hier komt zit ze op de schopstoel. Die uitdrukking kent niet iedereen, maar jij wel, jij gebruikte dat woord ook regelmatig. 
Het zou fijn zijn om wat vaker op het balkon te kunnen zitten, maar echt mooi weer is het daarvoor nog niet vaak geweest. Gijs en ik gaan vroeg naar bed, dat vindt hij gezellig, en ik vind het ook fijner dan de avonden alleen te moeten doorbrengen, ik pieker dan veel te veel.
Ik mis je lieve Diaantje, zonder jou is mijn leven zo héél  anders…..ik mis je héél erg…

1 thoughts on “Pseudorhipsalis 🤷‍♀️☺️

Plaats een reactie